Closed Thread
Thread Tools

Lone Wolfe

Lone Wolfe's Avatar
We all knew they'd do SOMETHING with the Maya stuff. Can't wait to get in on this.

If anyone on here speaks Spanish, I ask them to get cracking on what that lady's saying. That's got to be the starting line for this.
Last edited by Lone Wolfe; 12-03-2012 at 08:17 PM.
Jack "Deerhound" Wolfe--private investigator, bounty hunter, Templar.
Member of the Nine Swords cabal.

ClientNine

ClientNine's Avatar
Me too. Not that I'm any good at this sort of thing.

I just want outfits ok?

AstaFarien

Her is the text to the prayer it's called "Oración en contra de los maleficios" or prayer against evil spells:

Dios, nuestro Señor, Rey de todos los tiempos, Grande y Todopoderoso, tú que lo creaste todo y que lo transformas todo simplemente por tu voluntad; tú que cambiaste en rocío las llamas del horno que había sido calentado siete veces más y protegiste y salvaste a tus tres santos hijos:

Tú eres el doctor y médico de nuestras almas. Tú eres la salvación de los que se vuelven a ti. Te suplico que anules, destruyas y apartes de mí todo poder, presencia y maquinaciones diabólicas; cada influencia del mal, maleficio o mal de ojo, y todas las malas acciones dirigidas hacia mí.

Donde haya envidia y malicia, dame abundancia de bondad, paciencia, victoria y caridad. Oh Señor, tu que amas al hombre, te ruego que extiendas tus poderosas manos y tu grandísimo y poderoso brazo y vengas en mi ayuda.

Envía tu ángel de paz sobre mí, para proteger mi cuerpo y mi alma. Que él pueda mantener alejado y vencido a todo el poder del maligno y cada palabra venenosa o maliciosa invocada en mi contra por personas corruptas y envidiosas.

Entonces, bajo la protección de tu autoridad, podré con gratitud cantar: “El Señor es mi salvación; ¿a quién temeré?”. No temeré mal alguno porque tú estás conmigo, mi Dios, mi fortaleza, mi poderoso Señor, Señor de la Paz, Padre de todos los tiempos. Amén.
M I D N I G H TS Q U A D R O N
"HONOR. MATURITY. FAMILY."
Since 1995
+ VISIT CABAL WEBSITE & FORUMS +

TheZodiac

TheZodiac's Avatar
Call me in! I am excited! <3

mrgoat

mrgoat's Avatar
Hell yeah!

Anyone else notice that SoS seems to be gone? I'm not getting name resolution, even with google's public DNS.

LexXxich

Ab Initio

LexXxich's Avatar
Strange. Friend got the mail, but I didn't. His mail got the link, but it leads to 404. The end of days really is here.

Wurner

Wurner's Avatar
Ok so - what was the address to the static page? Time to feed some horrible, horrible noise to my eyes and visual cortex

AstaFarien

Quote:
Originally Posted by Wurner View Post
Ok so - what was the address to the static page? Time to feed some horrible, horrible noise to my eyes and visual cortex
it was at http://sanctuaryofsecrets.com/
Since 1995

mrgoat

mrgoat's Avatar
sanctuaryofsecrets.com was the static page, but it appears to be down, and not just static. Is anyone else able to get the good ol' static back?

AstaFarien

Quote:
Originally Posted by mrgoat View Post
Hell yeah!

Anyone else notice that SoS seems to be gone? I'm not getting name resolution, even with google's public DNS.
Yeah same here perhaps they decided to abandon it (i.e it had served it's purpose)
Since 1995
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules